آیا بیماران مبتلا به کراتینین 4.19 می توانند از دیالیز جلوگیری کنند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماران مبتلا به کراتینین 4.19 می توانند از دیالیز جلوگیری کنند

کراتینین 4.19 بدان معنی است که بیش از 70٪ از کلیه به خوبی کار نمی کند، بلکه باید انجام شود. بدیهی است که بسیاری از سموم موجود در بدن وجود دارد. بنابراین، برای کمک به بیماران فیلتر کردن خون لازم است دیالیز مورد نیاز باشد. اما، این روش صحیح برای درمان بیماری کلیوی با کراتینین 4.19 نیست. در حالی که بیماران کلیوی با کراتینین 4.19 از دیالیز جلوگیری می کنند؟
به طور کلی، بیماران مبتلا به کراتینین 4.19 در مرحله 3 بیماری کلیوی قرار دارند. هنگامی که آن را به مرحله 4 بیماری کلیه تبدیل می شود که همچنین نامیده می شود نارسایی کلیه، بیماران توصیه می شود انجام دیالیز.
اگر بیمار بتواند از آسیب کلیه متوقف شود، می توان از دیالیز جلوگیری کرد. بنابراین، بیماران باید محیط داخلی را پاکسازی کنند. یک درمان به نام Toxin-Removing Therapy می تواند تاثیر بیشتری در رانندگی سموم خارج از بدن با عوارض جانبی کمتری داشته باشد. این قادر به محافظت از کلیه ها از آسیب، از بین بردن علائم و ارائه پاداش اطراف برای کلیه برای دریافت خوب است.
علاوه بر این، بیماران بهتر است از تمام عواملی که برای کلیه مضر هستند رد کنند. مانند عفونت، سرماخوردگی، سیگار کشیدن، نوشیدن، برخی داروها، استراحت غیرعادی و کار و غیره. برای اطلاعات بیشتر به صورت رایگان، لطفا با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
در عین حال، درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه باید توسط بیمار پذیرفته شود. برای مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی گزینه خوبی برای بیماران مبتلا به کراتینین 4.19 برای تعمیر سلولهای آسیب دیده کلیه است، زیرا استفاده از گیاهان طبیعی برای افزایش توانایی خودسوزی کلیوی با عوارض جانبی کمتر است.
وقتی کلیه بازسازی می شود، کراتینین 4.19 کاهش می یابد و بیماران می توانند دیالیز را رد کنند.
اگر به روش پیشگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به کراتینین 4.19 علاقمند هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا وضعیت بیماری را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: